pátek 8. listopadu 2013

Playboy pro milovníky značek

Budujete značku? Ať již svou či cizí? Nebo prostě značky milujete? Mám pro vás časopis, který si chcete přečíst. Brand & Stories je takovým Playboyem pro milovníky značek na českém trhu a ačkoliv nedosahuje preciznosti (nyní mrtvého) MEMu, jde o dílo hodné vaší pozornosti. Dovolte mi představit jej v subjektivním shrnutím, které lze jen s notnou mírou nadsázky nazývat recenzí.

K časopisu jsem se dostal vlastně úplnou náhodou, kolega z Court of Moravia přinesl dvě poslední čísla z veletrhu event agentur a nechal je svému osudu ve firemní knihovničce. Luxusní přebal, kvalitní křídový papír a lákavá inverzní fotografie na lahev SIGG mě přimněly k tomu si je vzíta na víkend domů. Tyto řádky píšu po dvou hodinách intezivního hltání obsahu, ač jsem původně myslel, že "jen nakouknu a pročtu si to v neděli".

Jak již jsem zmínil v úvodu, forma zpracování jednotlivých článků nevyrovná hravému stylu a především relativně důkladnému rešeršování magazínu MEM, ovšem i tak stojí články za přečtení. Ač jde ve valné části o PR články daných značek, jsou sepsané se zaměřením na marketérskou cílovku a mnohdy obsahují i kvalitní obsah. Pro základní orientaci v historii a produktech značky rozhodně dostačující, pro získání zajímavých špeků již výrazně záleží kus od kusu. V každém čísle je jich více než deset a obsah čísla pak doplňuje několik stran vyloženě aktuálního content marketingu, veskrze pozvánek na akce.

Součástí každého čísla je "druhý časopis", jež dostanete jako přílohu o polovičním rozsahu, zaměřený na design fyzických prodejen a POP-marketing. Ač to není můj šálek kávy, považoval jsem většinu článků za kvalitně zpracovanou a obzory rozšiřující.

Časopis není určen do malodistribuce a obchodní model staví především na možnosti velmi pěkně cílené propagace pro brand manažery. Za číslo tak zaplatíte jako retailový čtenář - pokud si jej chcete skutečně koupit - 79 korun, což je velmi slušná cena za danou kvalitu tisku i obsahu. Do roka vycházelo dříve 6-7 čísel, na letošní ročník jej jich naplánováno pět. Nakladatelství B & S Communicate se daří publikovat pravidelně od roku 2010 a starší čísla nabízí v .pdf archivu volně ke stažení.

Pokud to na některou B2B akci s danou tematikou máte daleko a chcete si přečíst některé z čísel ještě teď, doporučuji stránky Brand & Stories vaší pozornosti.

1 komentář:

  1. Jmenuji se Fajar. Bydlím v Bedono v centrální Javě, byl jsem ve velmi chronickém finančním problému a situaci terminálu před několika týdny. Po všem, co jsem hledal pomoc od přátel a sousedů, se ukázalo jako potratu, mám pocit, že nikdo, kdo by se opravdu staral. Byl jsem tak vyčerpaný kvůli nedostatku finančních prostředků na rozšíření mého podnikání a moje 2 děti ve věku 5 a 8 let také nevypadaly kvůli nedostatku řádné péče v důsledku financování. Jednoho věrného rána jsem viděl starého přítele mého zesnulého manžela a řekl jsem mu vše, co jsem procházel, a on řekl, že jediný způsob, jak by mohl pomoci, je nasměrovat mě k dobrému úvěrovému důstojníkovi v USA, který mu také pomohl, vysvětlil Pro mě o tom, jak byl finančně dolený a jak ho tento úvěrový důstojník posílil (pan Pedro, který mu poskytl půjčku 7 000 000,00 USD za dostupnou sazbu 2%. Dále mě ujistil, že jsou jedinou legitimní úvěrovou firmou, kterou našel online „Dal mi jejich e -mail a tak jsem se přihlásil a byl mi také udělen půjčku a můj život se změnil pro dobro. Kontaktujte jediného opravdového věřitele pana Pedro e -mailem / pedroloanss@gmail.com, abyste vyřešili svůj finanční nepořádek.

    OdpovědětVymazat